KAUNO RAJONO TRIŠALĖS TARYBOS POSĖDIS NUOTOLINIU BŪDU

DARBOTVARKĖ

  1. Dėl Savivaldybės Viešosios tvarkos skyriaus veiklos ir saugumo padėties seniūnijose. Pranešėjas ─ Viešosios tvarkos skyriaus vedėjas Sergėjus Lemzekovas.
  2. Dėl viešojo keleivinio transporto organizavimo Kauno rajono savivaldybėje. Pranešėja – Kelių ir transporto skyriaus vedėja Gita Kaminskienė.
  3. Dėl Covid-19 pandemijos situacijos Kauno rajone. Pranešėjai ─ Savivaldybės administracijos direktorius Šarūnas Šukevičius, direktoriaus pavaduotojas Mantas Rikteris, Savivaldybės vyr. specialistė Gabrielė Auškalnytė.
  4. Kiti klausimai

Dalyvavo: Kauno rajono savivaldybės vicemeras Antanas Nesteckis, Mero pavaduotojas Paulius Visockas, Administracijos direktorius Šarūnas Šukevičius, Tarybos nariai: Saulius Davainis, Regina Lukoševičienė, Kauno krašto pramonininkų darbdavių atstovai: Jonas Guzevičius, Juozas Martikaitis, Profesinių sąjungų atstovai: Bronius Bučelis, Jovita Jančiauskienė, Ramūnas Narbutas, Zigmas Jančiauskas.

Pirmą klausimą pristatė Viešosios tvarkos skyriaus vedėjas Segėjus Lemzekovas. Viešosios tvarkos skyriaus tikslas užtikrinti viešąją tvarką vykdant teisės pažeidimų prevenciją, mobilizaciją, civilinę ir darbų saugą. 2020-2021 m. patikrinta: viešojo transporto priemonės darbas su apleistais sklypais, netinkamo atliekų tvarkymo kontrolė, nuotekų tvarkymo kontrolė, KET pažeidimų fiksavimas ir taikytos administracinio poveikio priemonės. Įrengta 50 stebėjimo kamerų ir planuojama dar įrengti 50 stebėjimo kamerų Kauno rajono savivaldybėje.

UAB ,,Kauno autobusai“ darbuotojų profesinės sąjungos pirmininkas Bronius Bučelis paminėjo, kad dažnai yra užstatomos autobusų sustojimo aikštelės, kur kreiptis vairuotojams. Buvo atsakyta, kad vairuotojai turėtų kreiptis bendru pagalbos telefonu 112.

Antrą klausimą pristatė Keleivinio transporto skyriaus vedėja Gita Kaminskienė dėl viešojo transporto organizavimo Kauno rajono savivaldybėje. Organizuojami priemiesčio 28 maršrutai, iš jų 27 subsidijuojami. Artimojo priemiesčio poreikių tenkinimas priklauso nuo miesto autobusų maršruto tinklo. Karantino metu keleivių srautai sumažėjo 30% ir dėl to daugelyje maršrutų negalima buvo optimizuoti autobuso dydžio. Dėl nuotolinio mokymosi buvo prarastos vežėjų pajamos iš mokinių pavėžėjimo. Savivaldybė karantino metu laikinai buvo nutraukta apie 17,5% maršrutų. Karantino metu atskiruose maršrutuose subsidijų apimtis išaugo 75-85%. Šiuo metu dalyje maršrutų keleivių skaičius pasiekęs 70% iki pandemijos buvusio lygio. Maršrutų iš 2018 m. buvusių 11 maršrutų 2021 m. yra likę vos 4 maršrutai. Perspektyvoje, kad šios transporto rūšies neliks, nes bendras keleivių skaičius mažėja, nėra transporto lengvatų, bilietų kainų negalime kelti, kad padengtų sąnaudas ir nėra iš ko įsigyti naujesnių transporto priemonių. Kauno rajono savivaldybė yra paskelbusį konkursus dėl priemiesčio maršrutų aptarnavimo ir dėl teisminių procesų yra nebaigtas konkursas. Dėl miesto maršrutų reisų pradėta kurti privežamųjų maršrutų prie miesto viešojo transporto tinklo sistemos. Pradėta įgyvendinti pilotinė šios sistemos kryptis Kaniūkai-Raudondvaris. Baigiama išgryninti Kauno rajono e-bilieto sistemos techninės specifikacijos reikalavimai. Pagal juos, tai būtų atskira bilieto sistema, turinti integracijos su miesto elektroninio bilieto sistemos galimybės. Planuojama maršrutų ir elektroninio bilietų sistemos įgyvendinimo sąlygos dėl viešojo transporto tarifų Kauno rajone peržiūrėjimą pereinant prie zoninių tarifų.

Posėdis numatytas lapkričio mėnesį.